sâmbătă, 20 decembrie 2008

ganduri de craciun

vin sarbatorile asa ca, cum e traditia am venit la mama acasa..sa petrec Craciunul in sanul familiei:). e cald si bine....focul arde in semineu, casa e plina de luminite si catelusul meu iubit nu mai pleaca de langa mine:). imi era dor...cu toate ca ajung imediat..de 3 saptamani nu am mai vorbit decat la telefon cu ei.
am ajuns acasa..mi-am aruncat bagajele si am inceput sa stau la o "barfa " cu mama cat timp tata isi facea somnul de pranz:) . nu cred ca exista sentiment mai frumos si mai linistitor decat sa stai cu fiinta care te iubeste cel mai mult, fiintza a carei bataie de inima o stii dinainte sa te nasti.
mai sunt cateva zile si vine Craciunul, si sper ca un an mai bun atat pentru mine cat si pentru majoritatea oamenilor...cam toti se plang ca a fost un an prost.
o sa imi fac zilele astea scrisoarea pt Mos si o sa o postez;). pana atunci traiti emotiile craciunului..ca pentru mine cel putin sunt cele mai frumoase din tot anul:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu