marți, 16 decembrie 2008

inca un weekend

sa incepem cu weekend-ul de "toata frumusetea" pe care l-am avut.

inca o data sunt profund dezamagita de oamenii care traiesc in jurul meu. o sa ajunga sa mi se faca scarba ca respir acelasi aer cu ei..ca particule care au fost in corpul lor ajung si la mine.

dc mai e cineva atat de prost ca mine sa creada ca mai sunt persoane care stiu sa faca gesturi frumoase va inselati..ei nu sunt capabili nici macar sa aprecieze un gest dragut dar sa faca ...imi pare rau dc sunt persoane care vor fi dezamagite sau care nu vor crede ceea ce zic..dar it is the fucking true:(

imi placea sa fac surprize ..pana azi cand am vrut sa fac una si cu 30 min inainte sa apuc sa vad acea pers am vazut ca putin i-a pasat de ce s-a int in weekend..si vb cu o alta fata fara nici un stres..prob i se parea normal sa cunoasca si alte persoane. nu e vorba ca eram cu el.. de fapt nici nu stiu de ce am fost geloasa..dar aveam anumite asteptari din pacate

nu mai am de mult pretentiile "alea" sa gasesc acel baiat cuminte, frumos si destept... stiu f bine ca dc caut un baiat cu un grad de inteligenta mai ridicat fata de medie o sa fie f greu sa il fac sa nu ma insele.. dar sa o faca fara sa aflu si nu am nici o pb cu asta. iar dc o sa aflu nu o sa plang ca m-a inselat..o sa plang ca am fost atat de fraiera sa cred ca e suficient de inteligent ca macar de aventurile lui sa ma fereasca.
sau poate nu e pb ca nu stiu sa le ascunda..poate nici nu ii mai intereseaza sa faca asta... cred ca noi vom fi acolo langa ei mereu.

chiar inainte sa ma duc.... m-am uitat la un film..I Think I Love My Wife.. o comedie destul de proasta dar subiectul a fost ok..cum tipul din rolul principal(un barbat casatorit cu 2 copii) este ademenit de o frumoasa prietena mai veche sa se cule cu ea. el avea destul de multe probleme in casnicie in special pe plan sexual..deci tentatia era destul de mare. totusi acest om a reusit sa reziste in fatza tentatiilor..a reusit sa plece de langa ea, din dormitorul ei. s-a intors la nevasta lui pe care si-a dat seama ca o iubeste si ca ea e pers langa care vrea sa isi petreaca viata. de admirat acest lucru. dar nu pot sa ma abtin ca la sfarsitul filmului a fost un moment ingrozitor cand acesta si sotia au inceput sa vb "prin cantec"..a stricat mult din film . pe imdb are 5,6...eu i-as da un 4 si cva..si asta pt subiect ca in rest..nu m-a impresionat cu nimic.

revenind la subiect..as vrea inapoi globul de cristal in care traiam cand eram mica la mama acasa si orice prostie de surpriza ii faceam ea imi zicea ca e cel mai frumos lucru pe care l-a primit ever..miss that feeling.

o sa spun noapte buna ca maine e o zi lunga:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu