luni, 5 ianuarie 2009

2009 fara criza sa speram ;)


A mai trecut un an... odata ma bucuram, dar acum de revelion si de ziua mea simt ca imbatranesc :(

Revelionul asta cred ca am fost mai nehotarata ca niciodata...prin noiembrie mi-au trebuit 3 saptamani sa ma hotarasc daca ma duc cu niste prieteni intr-un bar. Dupa ce am platit la localul respectiv pe 26 dec ma razgandesc..ma duc acolo o sa stau la masa o sa vorbesc cu 2 -3 persoane care sunt aproape de mine si pe care reusesc sa le aud intr-o muzica data la maxim, o sa ma uit la baieti cum se imbata si eventual o sa dansez 30 min adunat, ca sa nu mai pun ca asta dupa o zi de aranjat la salon si acasa...ca de, nu poi sa te duci oricum la o"minunata "seara . Asa ca m-am hotarat sa imi fac alte planuri.. dupa ce am stat 3 zile sa imi storc mintea m-am hotarat sa sar peste revelion si sa ma intalnesc cu 3 prietene sa facem pijama party si sa ne uitam la filme pana dimineatza. Pe 29 primesc cateva telefoane insistente ca exista 2 locuri la munte si ca nu pot sa ma inchid in casa la calculator de rev. Asa ca ma imbrac si plec la cumparaturi dupa cateva hainute si ceva lucruri neinteresante, dar necesare.

Intr-o zi de la 16 pana la 1 am am reusit sa imi fac cumparaturile, bagajul si sa m apregatesc de munte, ca a doua zi la 6 am sa ma trezesc sa plec la munte.

A fost dragut am schiat, m-am intalnit cu Base la 12 noaptea:)) ce chelie avea...dc intindeam putin mana ajungeam la capul lui..poate asa aveam noroc in 2009:))

Si a mai trecut un an..poate e ceva nou sau poate s-a schimbat doar cifra.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu