marți, 16 decembrie 2008

un vis, o alta speranta

aseara am avut un vis destul de ciudat, e a 2-a oara cand visez cva de genul asta...
eram undeva la fostul loc de munca si vroiam sa imi cumpar tigari,dar observ ca magazinul la care ma duceam se desfintase(era singurul magazin f aproape de birou si era un magazin f prost aprovizionat). Evident ca in momentul in care am vazut..m-am enervat pt ca vroiam tigari si cum nu puteam sa stau fara ele treb sa merg cva ca sa pot sa imi cumpar.
dar in momentul ala intorc capul si vad in blocul din fatza 3 magazine unul langa. aratau mult mai bine si pareau aprovizionate bine. uimita ma duc la unul dintre ele si intreb de cand s-a deschis magazinul? mi s-a raspuns ca e acolo de cativa ani buni. am ramas surprinsa ca eu in cateva luni de cand lucram acolo nu am avut ochi decat pt cel mai naspa magazin, nu imi venea sa cred ca am trecut pe acolo de cel putin 2 ori si nu am observat nici macar ca exista.

m-am trezit mai fericita pt ca mereu exista si o alta posibilitate so..nu treb sa ramanem fixati pe ceva sau pe cineva;)

de ce sa ne uitam cu ochelari de cal la viatza? de ce sa reducem aria vizulala in ceea ce ii priveste pe oamenii de langa noi?

aveam un prieten care imi zicea ca in viata unul din cele mai importante lucruri e reteaua de networking pe care o avem. ca si noi trebuie sa ne dezvoltam ramurile cat mai departe. internetul initial era folosit doar pt armata..dupa care usor ,usor a devenit public..si cu cat mai multi oameni sunt conectati cu atat vom avea parte de mai multe informatii. asa mi s-a spus ca e si in viata noastra cu cat avem mai multe relatii cu atat ne va fi mai usor sa ne dezvoltam, sa ne cladim o cariera si sa intelegem viata si oamenii.

nu stiu daca acest vis inseaman ceva sau nu..dar pt mine cu siguranta inseamna ceva si voi incerca sa privesc mai mult ceea ce e in jurul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu